Współczesne metody kontaktu z konsumentami

Rozwój technologii telekomunikacyjnych doprowadził do zaistnienia w Polsce przemiany zwyczajów obywatelskich i konsumenckich. Tradycyjna forma kontaktu międzyosobowego którym jest bezpośrednie spotkanie dwojga osób, jest wykorzystywana o wiele rzadziej do obsługi konsumenta niż jeszcze 10 lat wstecz.


Coraz sporzej organizacji (przykładem może być sektor usług finansowych), abdykuje z drogich inwestycji w biura obsługi konsumenta na rzecz elektronicznych odmian kontaktu. Z kolei na znaczeniu zyskały takie odmiany jak kontakt telefoniczny, poczta elektroniczna, czat czy interaktywna strona internetowa. Mnóstwo kanałów kontaktu często wykorzystywanych przez klientów równocześnie, czy sekwencyjnie (na przykład wysyłanie pierwszego zapytania przez witrynę www, natomiast po otrzymaniu kontrakcji e-mailem telefon na infolinię) sprawia konieczność budowania poprzez organizacje rozwiązań IT umożliwiających efektywną jego obsługę z prędką identyfikacją jak też personalizacją oferty.


system contact center
Article wrote: TRANSCEND
Source: TRANSCEND


Silnik
Article wrote: Panasonic Corporation
Source: Panasonic Corporation


Other articles to read

Wiosna dla wszystkich jest porą roku, w których łączy się z sprzątaniem

filmowanie z powietrza
Article wrote: Ha1000
Source: http://www.flickr.com
Podobnie sprawa dotyczy dokumentów. Wśród nieprzydatnych dokumentów są na przykład kwity z informacjami o szczegółowych danych dotyczących transakcji bankowych, raporty finansowe ale i dokumenty zawierające odręczne podpisy.


System Contact Center, albo też Call Center to z ang. literalnie centrum kontaktu. Ale bardziej odpowiednie przeniesienie tego znaczenia pojęcia na polski to: centrum kontaktów z klientami. Niezwykle często systemy CC są pewnym z fragmentów wchodzących w skład systemu zarządzania klientami w rodzaju CRM. System Contact Center jest to ogół infrastruktury i aplikacji służących do masowego kontaktu z odbiorcami przy zastosowaniu przeróżnych kanałów komunikacji elektronicznej w tym również telefonu jako podstawowego medium.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.