Zyskaj sylwetkę przed urlopem, wsiądź na rower!

Wielkimi krokami nadchodzi wiosna, cierpliwie wyczekiwana przez dni nieprzerwanie wypełnione zimnem i sypiącym śniegiem. Jest to okres, jaki przynosi nadzieję, ulgę i pozwala wreszcie nie pamiętać o trudach brnięcia przez zaspy, usterkach w autach i sezonie grypy. No a do tego nareszcie rozbudzą się krzaki i kwiaty, poczną tu i ówdzie śpiewać ptaki, a niedługo nie trzeba będzie nosić czapki by nie zachorować. Da się wreszcie pokazać nieco ciała...
I tu u wielu mogą zaczynać się schody. Niektórzy pracowali w czasie zimy, nawet w mróz i ciągłe opady dbając o stan ciała – tak zostali wychowani albo samemu nauczyli się na swoich błędach w poprzednich sezonach – lecz są i ci, którzy z postępującego lenistwa albo przejściowej, sezonowej chandry nie mogli zrobić niczego, co teraz zaprocentowałoby sylwetką i kondycją. A idzie wiosna, potem lato, wypady na plażę, a nikt nie wie, może też letnie romanse, wypady z ukochaną lub partnerem, mnóstwo atrakcji. Należy jednak sobie w temacie pomóc, choć tygodni coraz mniej.

SPORT SHOP
Source: Sport-shop.pl
Najłatwiejszym, dość efektywnym i tanim sposobem na zyskanie odrobiny kondycji, przyjemności, a także paru całkowicie praktycznych korzyści, jest rower, sprzęt znany od bardzo dawna, obecnie znajdujący się w pełni chwały i nadal zyskujący na powszechności. Wszystkich rodzajów rowery górskie, rowery wyczynowe, rowery miejskie pozwalają na interesującą aktywność, zwiedzenie swojego miasta od nieco innej strony niż dotychczas, nieskomplikowany transport drobnych zakupów i innych rzeczy w plecaku czy sakwach, no i to, co interesuje niektórych najbardziej: poprawienie wydolności organizmu, zgubienie w krótkim okresie kilku nadprogramowych kilogramów, jakie w czasie zimy narosły w okolicach talii, wyrzeźbienie miłej dla oka sylwetki. Mimo że na rowerze pracują przede wszystkim nogi i to one najprędzej zyskają w cudzych oczach, ogólna zawartość tłuszczu w ciele błyskawicznie spadnie, a na tym zyska cała sylwetka, jeśli przez kilka miesięcy postanowimy nie próżnować.


Other articles to read

Regularne ćwiczenia, a nasze zdrowie

Sport, bieganie w parku
Article wrote: http://sxc.hu
Source: http://sxc.hu
Kiedy rok temu zaszedłem do lekarza rodzinnego, dostrzegł, że najzwyczajniej bardzo się zapuściłem. A więc utyłem, zacząłem miewać poważne kłopoty zdrowotne. Dobrze, że doktor potrafi przekonać człowieka, ponieważ po jego namowach znacznie zmieniłem własne życie. A więc zacząłem regularnie ćwiczyć. Najbardziej pomocne są biegi: biegam kilka kilometrów co dwa dni. Tego typu dawka aktywności fizycznej spowodowała, że wreszcie przestałem nagminnie tyć, a na dodatek znacząco schudłem.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.